Podpora

Zde jsou vypsány odpovědi na nejčastěji kladené otázky našich klientů a uživatelů:

1. Jak se můžu připojit do sítě opENet?

V menu informace si vyberete druh připojení, pak nás stačí pouze kontaktovat a další věci ohledně připojení budueme řešit individualně. Další nutnou podmínkou je přímá viditelnost na některý z našich bodů. Tuto skutečnost nejlépe ověříme z místa, kde bude umístěna anténa. Po změření signálu a konzultaci ohledně připojení vám hned na místě řekneme, zda je připojení možné a do jaké doby je možná realizace.

2. Jak dlouho bude trvat, než mne připojíte?

Doba je většinou závislá na skladových zásobách, případně na objednání hardware. Pohybuje se ale v průměru okolo 3 až 5 dní. Samotná instalace, pokud nejsou žádné další požadavky (protahování kabelů, vrtání průrazů), trvá řádově 1 - 2 hodiny. Vždy uvítáme, když zákazník má připraveno vše pro bezproblémovou montáž (průrazy, elektrickou energii v oblasti umístění zařízení atd.).

3. Mohu použít svůj hardware k připojení na vaše AP?

Ano můžete, ale nejlépe bude, když se s námi spojíte a řeknete, co chcete použít. Dá se tím předejít narušování sítě anténami s větším vyzařovacím úhlem. Rádi vám v tom poradíme.

4. Kolik mě to bude stát?

Naše tarify za internetové připojení jsou uvedeny v menu “ceny”. Instalační jednorázový poplatek záleží na druhu připojení o které máte zájem.

5. Jaký musím mít PC k připojení do sítě opENet?

Můžete použít jakýkoliv počítač s procesorem Pentium II a vyšším (příp. ekvivalentem) a nainstalovanou síťovou kartou. Doporučujeme nainstalovat firewall a zabezpečení PC proti virům a spamům.

6. Ovlivňuje počasí připojení pomocí bezdrátové technologie?

Ne, počasí tuto technologii neovlivňuje (mlha, déšť). Bohužel tato technologie neumí přenést signál přes překážky jako jsou husté stromy a budovy.

9. Je vaše připojení nějak limitováno?

Ne, naše připojení není limitováno. Jste připojeni 24h 365dní v roce a bez datových limitů.

10. Je možné přejít na jiný tarif vyšší či nižší?

Ano, je to možné. Tuto událost musíte však nahlásit měsíc předem. Tato operace není nijak zpoplatněna.

11. Mohu si připojit více PC na jednu smlouvu?

Ano, můžete. Je několik variant jak toto provést, a proto se tato situace řeší přímo na místě s klientem.

12. Existuje řešení, abych nemusel v domě tahat kabely a dělat průrazy?

Ano, existuje. Tato varianta je sice nákladnější, ale šetrná k domu. Není potřeba vrtat ani tahat kabeláž. Nutnou podmínkou je mít na půdě nebo v místě umístění antény elektrickou zásuvku nebo přívod 230V AC. Potom nic nebrání nainstalování přijímacího i vysílacího zařízení v těchto prostorách a můžete si užívat internetu třeba na zahradě. Dosah tohoto zařízení ja přibližně 100 metrů, záleží na množství překážek.

13. Jaký si mám nastavit server pro příchozí a odchozí poštu v poštovním klientovi?

    * Pro příchozí poštu nastavíte pop3.váš poskytovatel.cz (např. pop3.centrum.cz) nebo mail.váš poskytovatel.net. Každý server, který nabízí emailovou schránku má tyto informace o nastavení k shlédnutí na svých stránkách.


Kontakt

Pokud máte zájem o naše služby, napište nám!















Novinky