Zde jsou vypsány odpovědi na nejčastěji kladené otázky našich klientů a uživatelů:
1. Jak se mĹŻĹľu pĹ™ipojit do sĂtÄ› opENet?
V menu informace si vyberete druh pĹ™ipojenĂ, pak nás staÄŤĂ pouze kontaktovat a dalšà vÄ›ci ohlednÄ› pĹ™ipojenĂ budueme Ĺ™ešit individualnÄ›. Dalšà nutnou podmĂnkou je pĹ™Ămá viditelnost na nÄ›kterĂ˝ z našich bodĹŻ. Tuto skuteÄŤnost nejlĂ©pe ověřĂme z mĂsta, kde bude umĂstÄ›na antĂ©na. Po změřenĂ signálu a konzultaci ohlednÄ› pĹ™ipojenĂ vám hned na mĂstÄ› Ĺ™ekneme, zda je pĹ™ipojenĂ moĹľnĂ© a do jakĂ© doby je moĹľná realizace.
2. Jak dlouho bude trvat, neĹľ mne pĹ™ipojĂte?
Doba je vÄ›tšinou závislá na skladovĂ˝ch zásobách, pĹ™ĂpadnÄ› na objednánĂ hardware. Pohybuje se ale v prĹŻmÄ›ru okolo 3 aĹľ 5 dnĂ. Samotná instalace, pokud nejsou žádnĂ© dalšà poĹľadavky (protahovánĂ kabelĹŻ, vrtánĂ prĹŻrazĹŻ), trvá řádovÄ› 1 - 2 hodiny. VĹľdy uvĂtáme, kdyĹľ zákaznĂk má pĹ™ipraveno vše pro bezproblĂ©movou montáž (prĹŻrazy, elektrickou energii v oblasti umĂstÄ›nĂ zaĹ™ĂzenĂ atd.).
3. Mohu pouĹľĂt svĹŻj hardware k pĹ™ipojenĂ na vaše AP?
Ano mĹŻĹľete, ale nejlĂ©pe bude, kdyĹľ se s námi spojĂte a Ĺ™eknete, co chcete pouĹľĂt. Dá se tĂm pĹ™edejĂt narušovánĂ sĂtÄ› antĂ©nami s vÄ›tšĂm vyzaĹ™ovacĂm Ăşhlem. Rádi vám v tom poradĂme.
4. Kolik mě to bude stát?
Naše tarify za internetovĂ© pĹ™ipojenĂ jsou uvedeny v menu “ceny”. InstalaÄŤnĂ jednorázovĂ˝ poplatek záležà na druhu pĹ™ipojenĂ o kterĂ© máte zájem.
5. JakĂ˝ musĂm mĂt PC k pĹ™ipojenĂ do sĂtÄ› opENet?
MĹŻĹľete pouĹľĂt jakĂ˝koliv poÄŤĂtaÄŤ s procesorem Pentium II a vyššĂm (pĹ™Ăp. ekvivalentem) a nainstalovanou sĂĹĄovou kartou. DoporuÄŤujeme nainstalovat firewall a zabezpeÄŤenĂ PC proti virĹŻm a spamĹŻm.
6. OvlivĹuje poÄŤasĂ pĹ™ipojenĂ pomocĂ bezdrátovĂ© technologie?
Ne, poÄŤasĂ tuto technologii neovlivĹuje (mlha, déšť). BohuĹľel tato technologie neumĂ pĹ™enĂ©st signál pĹ™es pĹ™ekážky jako jsou hustĂ© stromy a budovy.
9. Je vaše připojenà nějak limitováno?
Ne, naše připojenà nenà limitováno. Jste připojeni 24h 365dnà v roce a bez datových limitů.
10. Je moĹľnĂ© pĹ™ejĂt na jinĂ˝ tarif vyššà či nižšĂ?
Ano, je to moĹľnĂ©. Tuto událost musĂte však nahlásit mÄ›sĂc pĹ™edem. Tato operace nenĂ nijak zpoplatnÄ›na.
11. Mohu si pĹ™ipojit vĂce PC na jednu smlouvu?
Ano, mĹŻĹľete. Je nÄ›kolik variant jak toto provĂ©st, a proto se tato situace Ĺ™ešà pĹ™Ămo na mĂstÄ› s klientem.
12. Existuje Ĺ™ešenĂ, abych nemusel v domÄ› tahat kabely a dÄ›lat prĹŻrazy?
Ano, existuje. Tato varianta je sice nákladnÄ›jšĂ, ale šetrná k domu. NenĂ potĹ™eba vrtat ani tahat kabeláž. Nutnou podmĂnkou je mĂt na pĹŻdÄ› nebo v mĂstÄ› umĂstÄ›nĂ antĂ©ny elektrickou zásuvku nebo pĹ™Ăvod 230V AC. Potom nic nebránĂ nainstalovánĂ pĹ™ijĂmacĂho i vysĂlacĂho zaĹ™ĂzenĂ v tÄ›chto prostorách a mĹŻĹľete si uĹľĂvat internetu tĹ™eba na zahradÄ›. Dosah tohoto zaĹ™ĂzenĂ ja pĹ™ibliĹľnÄ› 100 metrĹŻ, záležà na mnoĹľstvĂ pĹ™ekážek.
13. JakĂ˝ si mám nastavit server pro pĹ™ĂchozĂ a odchozĂ poštu v poštovnĂm klientovi?
   * Pro pĹ™ĂchozĂ poštu nastavĂte pop3.váš poskytovatel.cz (napĹ™. pop3.centrum.cz) nebo mail.váš poskytovatel.net. KaĹľdĂ˝ server, kterĂ˝ nabĂzĂ emailovou schránku má tyto informace o nastavenĂ k shlĂ©dnutĂ na svĂ˝ch stránkách.
   * Pro odchozĂ poštu nastavĂte smtp.openet.cz
Â
Zde jsou vypsány odpovědi na nejčastěji kladené otázky našich klientů a uživatelů:
1. Jak se mĹŻĹľu pĹ™ipojit do sĂtÄ› opENet?
V menu informace si vyberete druh pĹ™ipojenĂ, pak nás staÄŤĂ pouze kontaktovat a dalšà vÄ›ci ohlednÄ› pĹ™ipojenĂ budueme Ĺ™ešit individualnÄ›. Dalšà nutnou podmĂnkou je pĹ™Ămá viditelnost na nÄ›kterĂ˝ z našich bodĹŻ. Tuto skuteÄŤnost nejlĂ©pe ověřĂme z mĂsta, kde bude umĂstÄ›na antĂ©na. Po změřenĂ signálu a konzultaci ohlednÄ› pĹ™ipojenĂ vám hned na mĂstÄ› Ĺ™ekneme, zda je pĹ™ipojenĂ moĹľnĂ© a do jakĂ© doby je moĹľná realizace.
2. Jak dlouho bude trvat, neĹľ mne pĹ™ipojĂte?
Doba je vÄ›tšinou závislá na skladovĂ˝ch zásobách, pĹ™ĂpadnÄ› na objednánĂ hardware. Pohybuje se ale v prĹŻmÄ›ru okolo 3 aĹľ 5 dnĂ. Samotná instalace, pokud nejsou žádnĂ© dalšà poĹľadavky (protahovánĂ kabelĹŻ, vrtánĂ prĹŻrazĹŻ), trvá řádovÄ› 1 - 2 hodiny. VĹľdy uvĂtáme, kdyĹľ zákaznĂk má pĹ™ipraveno vše pro bezproblĂ©movou montáž (prĹŻrazy, elektrickou energii v oblasti umĂstÄ›nĂ zaĹ™ĂzenĂ atd.).
3. Mohu pouĹľĂt svĹŻj hardware k pĹ™ipojenĂ na vaše AP?
Ano mĹŻĹľete, ale nejlĂ©pe bude, kdyĹľ se s námi spojĂte a Ĺ™eknete, co chcete pouĹľĂt. Dá se tĂm pĹ™edejĂt narušovánĂ sĂtÄ› antĂ©nami s vÄ›tšĂm vyzaĹ™ovacĂm Ăşhlem. Rádi vám v tom poradĂme.
4. Kolik mě to bude stát?
Naše tarify za internetovĂ© pĹ™ipojenĂ jsou uvedeny v menu “ceny”. InstalaÄŤnĂ jednorázovĂ˝ poplatek záležà na druhu pĹ™ipojenĂ o kterĂ© máte zájem.
5. JakĂ˝ musĂm mĂt PC k pĹ™ipojenĂ do sĂtÄ› opENet?
MĹŻĹľete pouĹľĂt jakĂ˝koliv poÄŤĂtaÄŤ s procesorem Pentium II a vyššĂm (pĹ™Ăp. ekvivalentem) a nainstalovanou sĂĹĄovou kartou. DoporuÄŤujeme nainstalovat firewall a zabezpeÄŤenĂ PC proti virĹŻm a spamĹŻm.
6. OvlivĹuje poÄŤasĂ pĹ™ipojenĂ pomocĂ bezdrátovĂ© technologie?
Ne, poÄŤasĂ tuto technologii neovlivĹuje (mlha, déšť). BohuĹľel tato technologie neumĂ pĹ™enĂ©st signál pĹ™es pĹ™ekážky jako jsou hustĂ© stromy a budovy.
9. Je vaše připojenà nějak limitováno?
Ne, naše připojenà nenà limitováno. Jste připojeni 24h 365dnà v roce a bez datových limitů.
10. Je moĹľnĂ© pĹ™ejĂt na jinĂ˝ tarif vyššà či nižšĂ?
Ano, je to moĹľnĂ©. Tuto událost musĂte však nahlásit mÄ›sĂc pĹ™edem. Tato operace nenĂ nijak zpoplatnÄ›na.
11. Mohu si pĹ™ipojit vĂce PC na jednu smlouvu?
Ano, mĹŻĹľete. Je nÄ›kolik variant jak toto provĂ©st, a proto se tato situace Ĺ™ešà pĹ™Ămo na mĂstÄ› s klientem.
12. Existuje Ĺ™ešenĂ, abych nemusel v domÄ› tahat kabely a dÄ›lat prĹŻrazy?
Ano, existuje. Tato varianta je sice nákladnÄ›jšĂ, ale šetrná k domu. NenĂ potĹ™eba vrtat ani tahat kabeláž. Nutnou podmĂnkou je mĂt na pĹŻdÄ› nebo v mĂstÄ› umĂstÄ›nĂ antĂ©ny elektrickou zásuvku nebo pĹ™Ăvod 230V AC. Potom nic nebránĂ nainstalovánĂ pĹ™ijĂmacĂho i vysĂlacĂho zaĹ™ĂzenĂ v tÄ›chto prostorách a mĹŻĹľete si uĹľĂvat internetu tĹ™eba na zahradÄ›. Dosah tohoto zaĹ™ĂzenĂ ja pĹ™ibliĹľnÄ› 100 metrĹŻ, záležà na mnoĹľstvĂ pĹ™ekážek.
13. JakĂ˝ si mám nastavit server pro pĹ™ĂchozĂ a odchozĂ poštu v poštovnĂm klientovi?
   * Pro pĹ™ĂchozĂ poštu nastavĂte pop3.váš poskytovatel.cz (napĹ™. pop3.centrum.cz) nebo mail.váš poskytovatel.net. KaĹľdĂ˝ server, kterĂ˝ nabĂzĂ emailovou schránku má tyto informace o nastavenĂ k shlĂ©dnutĂ na svĂ˝ch stránkách.
   * Pro odchozĂ poštu nastavĂte smtp.openet.cz